سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
همایش بصیرتی سرمربیان، مربیان و ائمه جماعات اهواز

حوزه/ کریمی قدوسی تصریح کرد: ائمه جمعه و جماعات به بیان شاخصه‌های نماینده اصلح و انقلابی بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جواد کریمی قدوسی، عصر امروز در همایش بصیرتی سرمربیان، مربیان و ائمه جماعات مساجد اهواز، کارون و باوی، با اشاره به چگونگی معرفی نامزد اصلح در ایام انتخابات، اظهار داشت: ائمه جمعه و جماعات  از پشت تریبون‌ها،  صرفاً به بیان شاخصه‌های نماینده اصلح و انقلابی بپردازند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، ارائه اطلاعات کامل و جامع به مخاطب را یکی از راه‌های درست شناخت نماینده اصلح عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نظامی توصیه کرده‌اند که «هرگاه با مردم سخن می‌گویید، به گونه‌ای باشد که وقتی مخاطب از پای صحبتتان بلند می‌شود، گیج و مبهم نباشد» و این نکته مهمی است که شما روحانیون باید بدان توجه ویژه داشته باشید.

وی ادامه داد: خروجی نتایج انتخابات در شرایط فعلی، با تلاش و جهادی که شما و مردم انجام می‌دهید، باید تشکیل دولت انقلابی باشد تا حرف مردم مستضعف را به خوبی شنیده و در انجام خواسته‌های آنان سر تعظیم فرو آورد.

کریمی قدوسی، با بیان اینکه فضای جهانی، آماده تحولاتی بزرگ و شگرف است، اذعان داشت: مردم باید شخصی را انتخاب نمایند که کارنامه او خالی از شعار و وعده‌های توخالی باشد و بتواند رسالت سنگین انقلاب را در داخل، منطقه و جهان انجام دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به اقدامات دشمن در جریان انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری، گفت: بنا به تصریح رهبر معظم انقلاب، دشمن عِده و عُده خویش را به داخل وارد کرده و هدف آن هم از پای درآوردن نظام اسلامی است؛ از این رو هر مقدار در این عرصه، تلاش و جهاد صورت گیرد، در دستیابی به قله‌های پیشرفت و موفقیت، بهتر خواهیم بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه توجه به گفتمان امام و رهبری مهم‌ترین شاخصه یک نماینده اصلح است، اظهار داشت: تلاش حداکثری شما روحانیون، بدون نگرانی از تفرقه‌افکنی‌های دشمنان، عرصه را در اختیار نیروها انقلاب قرار می دهد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه «وحدت» رمز پیروزی نیروهای انقلابی است، اذعان داشت: باید تلاش خود را مضاعف کرده و با عزمی جهادی مردم را برای انتخاب یک نامزد اصلح آماده سازید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • تقی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    0 0
    چشم دیگه فرمایشی نیست؟؟؟؟؟