پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار شورای شهر قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ اعضای شورای شهر قم از نگاه تعاملی و تلاش های مدیر حوزه برای پرداخت بدهی دولت به شهرداری قم قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ولی الله بیاتی شامگاه شنبه در دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم با مدیر حوزه های علمیه که در مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد، با قدردانی از حمایت های آیت الله اعرافی از شهرداری و شورای شهر قم،  اظهار داشت: در بحث بدهی دولت به شهرداری همت کردید و بدهی های گذشته حوزه صورت جلسه شد و خوشبختانه هیئت دولت در روزهای پایانی سال، مصوب کرد که 700 میلیارد تومان بدهی دولت به صورت اوراق خزانه به شهرداری واگذار شود.

وی افزود: ریاست مجلس، نمایندگان مردم قم، استاندار و مسئولان ادارات و شهرداری پیگیری خوبی در رابطه با این مسئله داشتند و امیدواریم برنامه تجلیلی برای دست اندرکاران این امر داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه امروز شهرداری قم در شرایط خوبی به سر می برد، گفت: تعدادی از پروژه ها تا پایان سال 95 راه اندازی شد و پروژه های نیمه تمام نیز در حال اتمام است.

بیاتی با بیان اینکه دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم در بحث انتخاب شهردار و انجام وظایف قانونی کارآمد و همراه بود، گفت: شورا در بحث ابقای دلبری شهردارسابق و انتخاب سقائیان نژاد به عنوان شهردار قم عملکرد خوبی داشت و ثمره این امر در حال مشخص شدن است.

وی با اشاره به اینکه امکان تحقق بودجه 2200 میلیاردتومانی شهرداری قم وجود دارد، گفت: هشتاد درصد بودجه شهرداری با موضوع عمرانی است؛ ابراز داشت: مقرر شد شهرداری، پروژه ها را در ابتدای سال کلنگ زنی کند و تا پایان سال تحویل دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرقم افزود: در بودجه سال جاری، 14 مجتمع فرهنگی ورزشی در مناطق مختلف احداث می شود که حدود 100 میلیارد تومان برای این امر پیش بینی شده است.

بیاتی با اشاره به اینکه باید به پیوست فرهنگی بلوار پیامبر اعظم توجه داشت، تصریح کرد: کتابخانه بزرگی با اشراف آیت الله العظمی سیستانی در این بلوار احداث خواهد شد.

وی در پایان افزود: انتخابات نقش مهمی در مدیریت شهری دارد و امیدواریم کسانی که اصلح هستند، انتخاب شوند.

خاطرنشان می شود جمعی از اعضای شورای شهر قم در این دیدار بر لزوم ایجاد ارتباط نظام مند مجموعه مدیریت شهری با حوزه، همکاری حوزه و شورای شهر در نهادینه سازی مباحث فرهنگی اجتماعی، مقابله با آسیب های اجتماعی، استفاده از ظرفیت مساجد در امور فرهنگی و اجتماعی و توجه به پیوست فرهنگی در بلوار پیامبراعظم(ص) تاکید کردند.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha