جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبدالامیر قبلان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان تجاوزات تروریستی علیه اهالی شهرک فوعه و کفریا را محکوم کرد و گفت: این جنایت که در وحشیا‌ترین شکل خود انجام گرفت با تمامی ارزش‌های انسانی، دینی و اخلاقی در تعارض است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی بیانیه ای تجاوزات تروریستی علیه اهالی شهرک فوعه و کفریا در کشتار مردم بی گناه را که با دستان گناهکار و جنایتکار انجام گرفت محکوم کرد.

 آیت الله قبلان گفت: این جنایت مظهر کینه و تعصبات کشنده است که در وحشیانه ترین شکل خود انجام گرفت و با تمامی ارزش های انسانی، دینی و اخلاقی در تعارض است؛ چرا که گروهک های تروریستی به آواره کردن و مهاجرت مردم از کشور هایشان بعد از فقر و بد بختی آنان اکتفا نکرده و به کشتار آن ها از راه های مختلف روی آوردند.

وی از مسلمین و صاحبان وجدان های بیدار خواست تا این کشتار وحشیانه را محکوم کنند.

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان افزود: این جنایت حاکی از این است که مرتکبین و حامیان آن به هیچ دین و آئینی اعتقاد ندارند و از تمام منشور ها و عرف ها سرپیچی کرده و پیمان نامه ها و توافق نامه ها را نقض کردند؛ لذا همگی باید در جنگ مبارزه با تروریسم تکفیری که امروز دشمن تمام انسانیت است، همبستگی و اتحاد داشته باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha