جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد صفری

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی با اشاره به تعیین سهمیه استان‌ها از کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال جدید گفت: سهمیه امسال استان خراسان شمالی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات مبلغ ۱۲ میلیارد ریال تعیین شده است.

محمد صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: سهمیه سال گذشته استان 10 میلیارد ریال تعیین شده بود که 100 درصد آن با کمک‌های خیرین محقق شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک مردم همچون سال‌های گذشته مبلغ سهمیه تعیین شده امسال استان نیز به‌زودی تأمین شود، افزود: کمک به بازسازی اماکن مقدسه عتبات عالیات نوعی توشه ‌برداری برای آخرت است.

صفری با اشاره به اینکه ملاک ارزشیابی عمل در نزد خداوند اخلاص است، گفت: باید در تمام‌کارها توجه ویژه‌ای به اخلاص در عمل داشت و کمک به عتبات عالیات نمونه بارز کمک خالصانه که پاداش آن در روز قیامت نمایان می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی تصریح کرد: از مجموع مبالغ جمع‌آوری‌شده در سال گذشته مبلغ 9 میلیارد و 600 میلیون ریال به‌صورت وجه نقد و 400 گرم طلا بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 101 استادکار نیز برای بازسازی به عتبات عالیات اعزام شدند، خاطرنشان کرد: کار کردن در عتبات عالیات خالصانه و عاشقانه است و هیچ چشم‌داشت مادی در آن وجود ندارد و درواقع علت اینکه به آن کمک می‌کنیم، این است که عتبات عالیات محل تقرب انسان به‌سوی خداوند و محل نزول ملائکه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha