شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی

حوزه/ نماینده آیت الله العظمی سیستانی وجود دانشگاه های تک جنسیتی مانند دانشگاه حضرت معصومه (س) را پربرکت دانست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، در دیدار دکتر علی رضا باقری ثالث، رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س)، فعالیت های مجموعه مدیریتی این دانشگاه و بنیاد خیرین حامی این دانشگاه را خوب ارزیابی نموده و وجود دانشگاه های تک جنسیتی مانند دانشگاه حضرت معصومه (س) را پربرکت دانسته و بیان داشت: ما به فراخور وظیفه در حد امکان از این مجموعه علمی و فرهنگی حمایت خواهیم کرد.

دکتر باقری ثالث نیز در این دیدار از  توجه حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی به این دانشگاه قدردانی نموده و تصریح کرد: مجموعه مدیریتی این دانشگاه از سال ها پیش مورد توجهات آیت الله شهرستانی قرار داشته و حمایت های ایشان مایه خیر و برکت برای این دانشگاه گردیده است.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) به پروژه سالن ورزشی این دانشگاه اشاره نموده و ادامه داد: سالن ورزشی دانشگاه یکی از مواردی است که تحت حمایت ایشان به پیشرفت خوبی رسیده و در این مورد، نام حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی در دفتر حامیان علم و فناوری کشور ثبت شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پس از گذشت 9 سال از فعالیت این دانشگاه و ارائه کارنامه ای قابل قبول با وجود محدودیت های گوناگون، این مجموعه نیازمند حمایت مراجع عظام تقلید خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha