شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 نشست اخلاقی طلاب خوزستانی

حوزه/ حجت الاسلام منصوری، برگزاری جلسات اخلاق یکی از راه‌های تقویت روحیه معنوی طلاب خواند و گفت: هرچه تعداد برگزاری جلسات اخلاق در طول هفته بیشتر باشد، طلبه بهتر می‌تواند خود را از لحاظ معنوی رشد داده و پرورش دهد.

حجت الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام استاد اخلاق در سطح مدارس علمیه خوزستان، اظهار داشت: اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه، یکی از طرح‌های ثابت و مستمر معاونت تهذیب بوده که این بار نیز از محضر حجت الاسلام و المسلمین حصاری استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات اخلاق یکی از راه‌های تقویت روحیه معنوی طلاب است، گفت: هرچه تعداد برگزاری جلسات اخلاق در طول هفته بیشتر باشد، یک طلبه بهتر می‌تواند خود را از لحاظ معنوی رشد داده و پرورش دهد.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به تعداد مدارس مورد هدف در این هفته، افزود: مدارس علمیه بقیه‌الله(عج) و امام جعفر صادق(ع) اندیمشک، امیرالمؤمنین(ع) و امام خامنه ای اهواز و المهدی(عج) زرگان ۵ مدرسه‌ای هستند که از وجود استاد اخلاق در هفته جاری بهره مند می‌شوند.

حجت الاسلام منصوری در پایان، بر تداوم جلسات اخلاقی در مدارس علمیه تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران مدارس علمیه باید برای پرورش طلاب انقلابی ساعات برگزاری کلاس‌های اخلاق را افزایش دهند تا إن‌شاءالله سربازانی خوب و مخلص در حوزه علمیه خوزستان پرورش یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha