شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست مشترک در حج و زیارت استان یزد

در سال گذشته بیش از ۵۱ هزار نفر از استان یزد به سفر معنوی عتبات عالیات اعزام شدند که بخشی از آنها در اربعین و بخش دیگر نیز با کاروان های حج و زیارت اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، علی اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد صبح امروز در نشست مشترک با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به عملکرد این سازمان در سال گذشته گفت: با توجه به مشکلاتی که در زمینه حج وجود داشت، بیشترین فعالیت ما در زمینه اعزام به عتبات علیات بود که به خوبی مورد استقبال مردم استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 51 هزار نفر از استان یزد به سفر معنوی عتبات عالیات اعزام شدند که بخشی از آنها در اربعین و بخش دیگر نیز با کاروان های حج و زیارت اعزام شدند.

مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به اعزام به حج در سال جاری، خاطر نشان کرد: دارندگان فيش‌هاي ثبت نام تا 31 تير 85 در استان يزد، تا تاریخ 1 اردیبهشت ماه فرصت دارند برای حج تمتع امسال نام‌نويسی كنند و برای این کار بایستی به شعب بانک های ملی در استان مراجعه نمایند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام سیدحسن میررحیمی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد نیز با اشاره به اعزام حجاج گفت: با توجه به شروع حج بحمدلله این برنامه در مسیر خود به خوبی پیش می رود و امیدواریم که با هماهنگی دو کشور این سفر معنوی به خوبی انجام و ایران نیز سهم خوبی در سال 96 در زمینه حج داشته باشد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم نیز علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه های این سازمان در این خصوص ، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت یکی از مکان های مهم در راستای سفرهای معنوی در کشورهای زیارتی است که امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب زمینه را برای اعزام متقاضیان فراهم شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha