چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری-مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، از تمدید مهلت پذیرش در رشته تخصصی کلام اسلامی(سطح ۲) در حوزه علمیه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا خدری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت پذیرش در رشته تخصصی کلام اسلامی(سطح 2) در حوزه علمیه استان بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به استقبال طلاب و روحانیون از راه اندازی این رشته تخصصی، تصمیم گرفته شد تا مهلت ثبت نام آن تا 31 فروردین تمدید شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به مزایای شرکت در این دوره پرداخت و بیان داشت: اعطای مدرک رسمی از موسسه امام صادق(ع) قم، اولویت پذیرش در مقطع ٣ کلام اسلامی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی از مزایای آن است.

وی درباره زمان برگزاری کلاس های رشته کلام اسلامی گفت: کلاس های این دوره عصر روزه های سه شنبه و چهارشنبه و نیز صبح پنجشنبه هر هفته برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین خدری، زمان برگزاری آزمون را 15 اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: محل برگزاری آزمون و دوره در شهر بوشهر است و داوطلبانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند بایستی حداقل 50 درصد نمره کتبی را کسب کنند، همچنین پس از آزمون کتبی مصاحبه شفاهی نیز از آنان به عمل می آید.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه نمره نهایی داوطلبان، آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی است، گفت: نتایج آزمون کتبی حداکثر سه هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین خدری در پایان گفت: روحانیان و طلاب داوطلب جهت ثبت نام می توانند با شماره 09174960843تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha