پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسئولین عتبات مقدسه در عراق، ایران و سوریه در کربلا جمع می شوند

حوزه/ کمیته مقدماتی همایش عتبات مقدسه از برگزاری همایشی با حضور مسئولین عتبات مقدسه در سوریه، عراق و ایران خبر داد. این همایش برای همکاری مشترک بین عتبات مقدسه جهت ارائه بهترین خدمات به زائرین می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،

این همایش برای برنامه ریزی کامل در جهت همکاری مشترک بین عتبات مقدسه برای ارائه بهترین خدمات به زائرین مراقد و عتبات مقدسه برگزار می شود.

قرار است فعالیت های این همایش از اواخر ماه رجب با سرپرستی آستان مقدس حسینی و با مشارکت آستان مقدس علوی، عباسی، کاظمین، عسکریه و آستان قدس رضوی و زینبی (علیهم السلام) انجام شود.

سید افضل الشامی رئیس کمیته مقدماتی این همایش گفت: نشست عتبات مقدسه فوائد بسیاری در پی دارد و موجب تبادل تجربه ها و تخصص ها در زمینه ارائه بهترین خدمات به زائرین می شود.

وی افزود: نشست عتبات در همایش واحد، این پیام را در بر دارد که عتبات مقدسه علی رغم این که در کشور های مختلف قرار دارند، برای خدمت به زائرین، تلاش خود را یکسو کرده و تجربیات را تبادل می کنند.

الشامی تصریح کرد: این همایش با رسانه های ضد که تلاش می کنند تا وانمود کنند که عراق در وضعیت فروپاشی و اختلافات طائفه ای است، مبارزه می کند.

وی اشاره کرد: مسئولین عتبات مقدسه در جشنواره "بهار شهادت" که فعالیت های آن یک روز بعد از پایان همایش عتبات مقدسه به راه خواهد افتاد، مشارکت می کنند.

شایان ذکر است که آستان مقدس حسینی سال گذشته میزبان نشست نمایندگان عتبات مقدسه ایران، سوریه و عراق بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha