جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: انتخابات و حضور گستره مردم در پای صندوق های رأی یکی دیگر از عوامل اقتدار دفاعی ایران در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، صبح امروز در مراسم روز ارتش، با اشاره به اینکه ارتش نماد اقتدار و امنیت کشور است، اظهار داشت: ارتشیان سلحشور با روحیه ولایی و جهادی در دفاع از میهن اسلامی ایران خوش درخشیدند و در دوران دفاع مقدس این روحیه را با اخلاص و جانفشانی به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه روز ارتش روز نمایش قدرت دفاعی ایران اسلامی به جهانیان است، بیان داشت: حضور نیروهای مسلح در جهت حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور حضوری ستودنی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه حفظ آمادگی دفاعی و قدرت نظامی کشور از وظایف ارتش است خاطر نشان کرد: اگر امروز توطئه‌های دشمنان در مقابل ایران اسلامی کارساز نیست به واسطه قدرت دفاعی ایران اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به بحث انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات و حضور گستره مردم در پای صندوق های رأی یکی دیگر از عوامل اقتدار دفاعی ایران در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم اقتدار ایران اسلامی حضور آگاهانه و با بصیرت مردم ایران اسلامی است گفت: مردم ایران با بصیرت خود و انتخاب اصلح، بار دیگر حضور دشمن شکن خود را در صحنه های نظام  به نمایش می گذارند و  توطئه‌ها و نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha