جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرارگاه فرهنگی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از ایجاد قرارگاه های فرهنگی تبلیغ در بخش های مختلف، برای مخاطبان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه نرم افزار تشکیل قرارگاه های فرهنگی در سایت معاونت فرهنگی حوزه علمیه لرستان بارگذاری شده، است، اظهار داشت: به زودی با تشکیل این قرارگاه ها، تبلیغ در جامعه هدف، منسجم تر و هدفمند تر خواهد شد.

وی با بیان این که قرارگاه های فرهنگی، در بخش های مختلف و برای مخاطبان مختلف در نظر گرفته شده است، گفت: این قرارگاه ها در بخش های قرآن و عترت، زن و خانواده و اقتصاد مقاومتی ایجاد خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه قرارگاه قرآن و عترت در بخش های یاوران نماز، خادمان رضوی، عاشورا، غدیر، فاطمی، اربعین و...، تشکیل می شود، خاطر نشان کرد: مبلغان محورهای تبلیغی خود را، با توجه به جامعه هدف شان، در این بخش ها انتخاب خواهند کرد.

وی، حجاب و عفاف، ازدواج و ازدیاد نسل، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده را از دیگر محورهای تبلیغی مبلغان در قرارگاه های فرهنگی برشمرد و یادآور شد: مبلغان با توجه به سرفصل های موضوعی در مدارس، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و خوابگاه ها، در بین خواهران و زنان، به تبلیغ آموزه های دینی و روایات اهل بیت(ع) خواهند پرداخت.

 عزیزی با بیان این که فرهنگ سازی برای تبیین و اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی، یکی دیگر از محورهای تبلیغی مبلغان در نظر گرفته شده است، گفت: مبلغان تلاش می کنند تا خانواده ها و جوانان را نسبت به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی آگاه نمایند.

وی در پایان یادآور شد: با اجرای طرح قرارگاه فرهنگی، نقش آفرینی مبلغان در جامعه پررنگ تر خواهد شد و شاهد اثرگذاری تبلیغ آنان، در جامعه خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha