جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ ابلاغ رسالت و انجام وظیفه دینی برعهده کارشناسان امور بین الملل است تا محتوایی صحیح از دین اسلام را به زائران غیر ایرانی برسانند و جایگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که مقامی رفیع نزد خداوند دارد را معرفی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در جمع کارشناسان و کارکنان اداره امور بین الملل حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: مسئولیتی که بر عهده کارکنان و کارشناسان این اداره متصور است به منزله رابطی بین آستان مقدس با مراجعین خارجی و زائرین از سرتاسر دنیا می باشد و باید در نحوه این رابطه و اتصال دقت کافی و لازم وجود داشته باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: وظیفه سنگینی بر عهده کارشناسان بخش امور بین الملل  می باشد لذا آشنایی کافی و شناساندن دقیق حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به گردشگران و زائران امری ضروری است.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: ابلاغ رسالت و انجام وظیفه دینی برعهده کارشناسان امور بین الملل است تا محتوایی صحیح از دین اسلام را به زائران غیر ایرانی برسانند و جایگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که مقامی رفیع نزد خداوند دارد را معرفی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی اظهار داشت: زائران بانوی کرامت اهل بهشت هستند و تبیین این مساله برای آن ها امری مهم و بسیار دقیق است.

وی در پایان تاکید کرد: برخورداری از طهارت درونی برای کارشناسان و دقت در نحوه برخورد و تطهیر معنوی در اعمال و کردار باعث افزایش کرامت آستان مقدس می شود و مرور احکام زیارت و آشنایی با نیاز مراجعین می تواند در انجام ادای رسالت کمک مهمی نماید.

خاطر نشان می شود: در پایان جلسه از کارشناسان آشنا به  زبان های عربی، اردو، آذری و  انگلیسی توسط تولیت آستان مقدس قدردانی شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha