شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رایانه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: خواهران طلبه باید از هر نظر برای سایر بانوان الگو باشند و با انجام وظایف و رسالت های خود در حوزه های مختلف، به تبیین و استحکام بنیان خانواده کمک نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت و مسابقات کتابخوانی سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در استان لرستان، با تبریک اعیاد ماه رجب و شعبان گفت: جوانان و طلاب به بهره گیری از فرصت های معنوی این ماه در جهت تهذیب نفس و نهادینه کردن سجایای اخلاقی در نفس خود، کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه طلاب باید قدر جایگاه خود را بدانند، افزود: طلاب، در جایگاه مبلغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) هستند و باید با تمام توان در جهت تبلیغ، تبیین و اشاعه این مکتب در جامعه همت کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان بیان داشت: خواهران طلبه باید از هر نظر برای سایر بانوان الگو باشند و با انجام وظایف و رسالت های خود در حوزه های مختلف، به تبیین و استحکام بنیان خانواده کمک نمایند.

حجت الاسلام  موسوی با اشاره به اینکه طلاب باید مطالعه را جزئی از تحصیل روزانه خود بدانند و به علوم روز مجهز شوند، گفت: طلاب علاوه بر تحصیل در حوزه، باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش، بتوانند از منابع و آثار ارزشمند بزرگان دینی بهره گیرند، تا توان پاسخگویی به شبهات و سؤالات مخاطبان در حوزه های مختلف را داشته باشند.

بر پایه این گزارش، در پایان این مراسم از ۱۴ نفر از طلاب طلاب برگزیده جشنواره قرآن و عترت و مسابقات کتابخوانی تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha