چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه درس اخلاق آیت الله سید مصطفی  موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با اشاره فعالیت تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی، گفت: عده ای به ظاهر عمامه به سر وجود دارند که در شبکه های ماهواره ای مروج تشیع انگلیسی هستند و ریشه مکتب اهل بیت(ع) و اسلام ناب را می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، شامگاه سه شنبه، در درس اخلاق مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) شهر همدان، گفت: رضایت خداوند متعال را سر لوحه کارهایتان قرار دهید و  راه پرفراز و نشیب طلبگی را با رضای باری تعالی به مقصد برسانید.

عضو خبرگان رهبری در ادامه افزود: طلاب علوم دینی نباید به مسائل اخلاقی بی تفاوت باشند، چرا که در صورت بی تفاوتی، هم برای اسلام نفعی ندارند و هم تبدیل به بلندگوی طاغوت و شیطان می شوند.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره فعالیت تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی، اظهار داشت: عده ای به ظاهر عمامه به سر وجود دارند که در شبکه های ماهواره ای مروج تشیع انگلیسی هستند و ریشه مکتب اهل بیت(ع) و اسلام ناب را می زنند. چه مسئله ای سبب می شود که کسی که در حوزه علمیه درس خوانده و علم دین آموخته، وارد این محیط ها شود، تنها عامل در این افراد نداشتن تقوا است.

وی ادامه داد: خداوند متعال در آیه 35 سوره یوسف می فرماید "إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةُ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبىّ‏ِ " نفس، آدمی را به گناه و بدی فرمان می دهد مگر این که پروردگار من را ببخشد.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: کسی که به دنبال رذائل اخلاقی است، برای رسیدن به اهداف دنیوی خود از هیچ کاری همچون غیبت، تهمت، حقوق نجومی و ... پرهیز نمی کند و هر چقدر که علمش بیشتر شود، خطرش برای اسلام بیشتر می شود.

عضوخبرگان رهبری در پایان گفت: باید از اول زندگی و در جوانی شروع به تهذیب نفس کرد، و در این راه، نخستین قدم ترک گناه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha