چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ در حال حاضر برای زمینه سازی دولت اسلامی نیازمند جوانان انقلابی، مدیر، مدبر وآگاه به زمانه هستیم ؛ اگر در کشور جوانان انقلابی تربیت شوند، قطعا می توان آینده خوبی برای نظام پیش بینی کرد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهرامروز در دیدار  جمعی از فعلان فرهنگی بابیان اینکه کشور از فقر فکری و اقتصادی رنج می برد بر تربیت جوانان انقلابی برای مدیریت کشور در مسائل مختلف و تشکیل اتاق فکر در این عرصه تاکید کردند.

معظم له بیان داشتند: رهبر انقلاب هم بارها بر تربیت نیروی های انقلابی و جوانان و حضور آنها در عرصه مدیریت کشور تاکید دارند و باید این مسئله برای پیشرفت کشور در شرایط کنونی بیشتر مورد توجه نیروهای انقلابی قرار گیرد.  

ایشان افزودند: امام راحل در اوایل انقلاب نظام را به وسیله جوانان انقلابی اداره می کرد؛ در شرایط کنونی نیز لازم است این مسئله  تقویت شود تا شاهد پیشرفت نظام در موضوعات انقلاب باشیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: در حال حاضر زمینه سازی دولت اسلامی نیازمند به جوانان انقلابی، مدیر، مدبر وآگاه به زمانه است؛ اگر در کشور جوانان انقلابی تربیت شوند، قطعا می توان آینده خوبی برای نظام پیش بینی کرد.

معظم له افزودند: باید کاری کرد تا نظام به دست جوانان انقلابی حفظ و اداره شود تا شاهد این همه مشکلات درعرصه فرهنگ، اخلاق، تربیتی و اجتماعی نباشیم.

ایشان عنوان کرد: اگر جوانان با معیارهای انقلابی تربیت شوند، جامعه و نظام از هر لحاظ نورانی خواهد شد و دشمن هم مأیوس خواهد شد و  امیدی به از بین رفتن نظام و انقلاب را نخواهند داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha