چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه استان مرکزی

حوزه/ در مراسمی با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی، مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون این استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اراک، حجت الاسلام رضوی راد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی، پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون  استان، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، فقط پیروزی یک انقلاب نبود، بلکه تولد اسلام ناب در تاریخ معاصر بود.

وی با بیان این که در قبال انقلاب اسلامی ایران که با ماهیت دینی و اسلامی آغاز شد و باعث تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید، تکالیفی بر عهده ما گذاشته شده است، افزود: رسالت روحانیت در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی که در حقیقت یک نعمت الهی است، بسیار سنگین است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی، با بیان این که روحانیت ادامه دهنده حرکت انبیاء الهی است، گفت: دین خداوند در هر زمانی سخنگو دارد و این وظیفه در شرایط کنونی برعهده روحانیت است.

وی با بیان این که روحانیت باید با مجاهدت در مسیر تبیین حقیقت های اسلام ناب حرکت کند، گفت: روحانیت سنگربان دین و انقلاب اسلامی است و هر جا دین خدا در معرض خطر قرار گیرد، روحانیت و حوزه های علمیه برای دفاع از آن قیام می کنند.

حجت الاسلام رضوی راد با بیان این که نقش دیگر روحانیت، مدیریت و راهبری جامعه است، تأکید کرد: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام، سعی در معرفی چهره ای دروغین از اسلام دارند، وظیفه روحانیون بسیار برای این که حقیقت اسلام به دنیا معرفی شود، بسیار سنگین است.

وی افزود: در عصر حاضر می بنیم که تمام مکاتب دنیا به بن بست رسیده اند که در این مرحله، روحانیت شیعه باید با راهبری صحیح دین، نشان دهد اسلام برای تمام صحنه های بشر امروزی برنامه دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی، با اشاره به اهمیت وجود نگاه دشمن شناسی در میان روحانیت، ادامه داد: یکی از مهمترین وظیفه های روحانیت این است که درک صحیح و عمیق از خطرها و تهاجم های دشمن داشته باشد و بداند امروز دشمن چه نقطه ای را هدف گرفته است.

حجت الاسلام رضوی راد در پایان، ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام صادق پور مسئول سابق بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی، حکم حجت الاسلام ملکی به عنوان رئیس جدید این مرکز را به وی اعطا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha