پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت راه اندازی رشته های تخصصی در حوزه استان لرستان تاکید کرد و گفت: باید در راستای تقویت زیرساخت های حوزوی و رفع موانع تربیت مبلغانی کارآمد و اثرگذار در جامعه، تلاش بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای حوزه علمیه استان لرستان که با حضور برخی از اعضا و مسئولان شورای عالی حوزه، در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب پرچمدارن اشاعه آموزه های دینی و اخلاقی در جامعه هستند، گفت: باید در راستای تقویت زیرساخت های حوزوی و رفع موانع تربیت مبلغانی کارآمد و اثرگذار در جامعه، تلاش بیشتری شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: حفظ روحیه انقلابی و تربیت طلاب مومن و مهذب از اهداف و رسالت های حوزه برای تبلیغ، تبیین و ترویج آموزه های دین مبین اسلام در جهان است.

وی با اشاره به اینکه متولیان حوزه باید با اخلاص و همت والا در راستای گسترش سطح کمی و کیفی حوزه و مدارس علمیه گام بردارند، بیان داشت: مدیران حوزه ها و مدارس باید با دقت آئين نامه های تهذیبی، آموزشی، تبلیغی و پژوهشی را اجراء کنند.

رئيس شورای حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر اینکه حوزه باید علاوه بر افزایش جذب طلاب مومن و انقلابی به مدارس علمیه در راستای کیفیت بخشی آموزشی اقدام نمایند، خاطر نشان کرد: تلاش برای تهذیب نفس طلاب، ارائه دروس آموزشی حوزه و همچنین تربیت طلاب پژوهشگر و کارآمد نیاز امروز حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی رشته های تخصصی و سطوح بالاتر حوزوی در استان لرستان، افزود: امید می رود با مساعدت و همت شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه، شاهد ارتقاء سطح آموزشی و راه اندازی رشته های تخصصی در حوزه استان باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: با تقویت زیرساخت های حوزوی و همچنین ایجاد رشته های تخصصی در حوزه استان می توان از هجرت مبلغان و طلاب مستعد و توانمند جلوگیری کرد و شاهد ارتقاء روزافزون آموزه های دین مبین اسلام در جامعه بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha