جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید محمد غروی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه با بیان این که باید با تقویت زیرساخت های حوزوی، علاوه بر جذب حداکثری طلاب مومن و انقلابی، شاهد ارتقاء کیفیت تحصیل در مدارس باشیم، تاکید کرد: نباید مشکلات زیرساختی و کمبود امکانات مانع خدمت رسانی مطلوب به طلاب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، آیت الله سید محمد غروی، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای حوزه علمیه استان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با تقدیر از تلاش های حوزه استان، گفت: باید با تقویت زیرساخت های حوزوی، علاوه بر جذب حداکثری طلاب مومن و انقلابی، شاهد ارتقاء کیفیت تحصیل در مدارس باشیم.

وی با بیان این که رفع موانع زیرساختی و مشکلات آموزشی در حوزه ها می تواند در تربیت مبلغان کارآمد و تاثیرگذار بسیار موثر باشد، ابراز داشت: نباید مشکلات زیرساختی و کمبود امکانات مانع خدمت رسانی مطلوب به طلاب شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه متولیان حوزه رسالت سنگینی در عرصه تهذیب و تعلیم طلاب بر عهده دارند، تصریح کرد: طلاب امانتی در دست مدیران مدارس هستند و باید  در راستای تربیت طلابی مهذب و توانمند کوشا باشیم.

آیت الله غروی با اشاره به اینکه مبلغان مروج آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع هستند، تاکید کرد: باید با تمام توان درجهت رفع مشکلات مدارس علمیه تلاش شود تا طلاب با فراغ بال علاوه بر تحصیل، به دنبال پژوهش و تحقیق هم باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه، خدمت به طلاب را بسیار ارزشمند خواند و گفت: اساتید و کادر اجرایی مدارس باید با اخلاص و دلسوزی در جهت رفع مشکلات طلاب تلاش کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha