شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انجمن علمای فلسطین

حوزه/ ملت فلسطین از تمام کسانی که در کمین مقاومت نشسته اند و قصد دارند مقاومت و پایداری مردم محاصره شده غزه را درهم بشکنند بیزارند و ما اقدامات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان را به سود مستقیم اشغالگران می دانیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای فلسطین روز گذشته در یک تجمع اعتراض آمیز در مقابل مسجد الکتیبة در غرب غزه، با صدور بیانیه ای تاکید کرد: ملت فلسطین از تمام کسانی که در کمین مقاومت نشسته اند و قصد دارند مقاومت و پایداری مردم محاصره شده غزه را درهم بشکنند بیزارند و ما اقدامات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان را به سود مستقیم اشغالگران می دانیم.

در این تجمع اعتراض آمیز رئیس و اعضای انجمن علمای فلسطین، اعضای شورای تدریس دانشکده اصول دین و دانشکده حقوق دانشگاه اسلامی، رئیس و اعضای شورای عالی دادگاه شرعی و جمعی از بزرگان و فعالان غزه حضور داشتند.

شیخ مروان ابوراس رئیس انجمن علمای فلسطین در این تجمع اعلام کرد: علمای فلسطین از کسانی که به آغوش اشغالگران رفته و ملت خود را فروخته و فساد را منتشر می کنند و هر گناهی را مرتکب می شوند و آبروی مسلمانان را مخدوش می کنند و قمارخانه و مشروبخانه تاسیس می کنند بیزارند.

وی افزود: ما همچنین از کسانی که با مقاومت پاک و شریف در برابر اشغالگران مبارزه می کنند بیزاریم و بر این باوریم که برخی موضع گیری های این وطن فروشان نشان از خودفروختگی آنها به دشمنان خداوند دارد و ما از اینجا حمایت خود را از مقاومت اعلام می کنیم و می گوییم که مقاومت تنها راه آزادی مردم و سرزمین فلسطین از ظلم و طاغوت است.

علمای فلسطین همچنین تاکید کردند: هماهنگی امنیتی با اشغالگران، خیانت و سرسپردگی به دشمنان است و مخالفت با مقاومت نیز خیانت به فلسطین و دوستی با دشمنان به شمار می رود و سکوت در برابر اقدامات شهرک نشینان یهودی نیز خیانت به فلسطین است و تحویل دادن زمین های وقف اسلامی به غیر مسلمانان نیز خیانتی آشکار به مسلمانان و دوستی با دشمنان است و سکوت در برابر حوادث قدس و ورود یهودیان و صهیونیست ها به مسجدالاقصی نیز خیانت به فلسطین و دوستی با دشمنان و اشغالگران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha