سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری در دیدار با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

حوزه/ مسئول و مدیران مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی که با حضور مدیران مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: عرصه های «بین الملل»، «رسانه» و «ارتباطات با نهادهای داخل کشور» سه مأموریت جدید این مرکز می باشد که در حال فعالیت در این راستا می باشیم.

نماینده سابق جامعه المصطفی در اندونزی با ارائه گزارشی از فعالیت های دینی و فرهنگی در این کشور گفت: شیعه به شکل تاریخی در کشور اندونزی وجود داشت و اولین حاکمیت اسلامی در آن، حاکمیت تشیع بوده و خوشبختانه امروز هم فعالیت های مناسبی در حال انجام می باشد.

وی ابراز داشت: امروز وهابیت در این کشور رخنه کرده و شیعیان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند؛ اما شرایط رو به رشد است و کارهای مناسبی انجام شده است.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: نقش جامعه المصطفی برای پیشرفت اسلام ناب در کشور اندونزی انکارناپذیر است و تلاش های بسیار خوبی صورت پذیرفته است.

وی از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی درخواست کرد در توصیه های خود به طلاب و مسئولان حوزه موضوع اهتمام به زبان های خارجی را مورد توجه جدی قرار دهند تا تبلیغ اسلام در کشورهای دیگر رونق گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری خطاب به این مرجع تقلید یادآور شد: محبت شما به طلاب غیرایرانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته و کمال تقدیر و تشکر را از حضرتعالی داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha