چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کتابخوانی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت بیش از ۳۰۰ خواهر مبلغ این استان در مسابقات کتابخوانی خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام مسابقات سراسری کتابخوانی کتاب یار از ۲ اردیبهشت آغاز و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد، اظهار داشت: طلاب سطوح ۲،۳،۴، مدیران ، معاونان و مشاوران مدارس علمیه و همچنین دانش آموختگان حوزه می توانند با مراجعه به سایت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه، در این مسابقات ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۰ نفر در این  مسابقات ثبت نام کرده اند، گفت: پیش بینی می شود با توجه به استقبال مبلغان از این طرح، آمار ثبت نام افزایش یابد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان این که امسال مبلغان جامعه الزهراء هم می توانند در مسابقات کتاب یار شرکت کنند، گفت: مرحله اول مسابقات کتاب یار بصورت کتاب باز برگزار می شود، چرا که این شیوه در میزان آمار استقبال علاقمندان موثر است.

وی تشویق و ترغیب مبلغان به مطالعه، ارتقاء مطالعه غیر درسی و بصیرت افزایی فکری را از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات کتاب یار برشمرد و گفت: پذیرفته شدگان در مرحله اول این مسابقات به مراحل بعدی که متعاقبا زمان آن اعلام خواهد شد راه می یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha