پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگاه آموزشی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر، از شرکت ۲۵۰ طلبه بوشهری در کارگاه‌های مدیریت تحصیلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب، در نشست معاونان تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر، با اشاره به برگزاری کارگاه مدیریت تحصیلی در مدارس علمیه استان بوشهر،  اظهار داشت: این کارگاه ها با هدف راهنمایی طلاب در زمینه روش صحیح تحصیل در حوزه و آموزش روش های مطالعه مؤثر برگزار شد . حجت الاسلام حصاری استاد مشاور اعزامی از حوزه علمیه قم، مسئولیت تدریس در آن را بر عهده داشتند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این کارگاه در مدارس علمیه امام علی بن ابی طالب(ع) کنگان، امام خمینی(ره) بوشهر، امام مهدی موعود(عج) دیر، سفیران هدایت برازجان، چهارده معصوم(ع) برازجان و امام صادق(ع) گناوه برگزار شد که در هر کارگاه، استاد اعزامی به مدت سه ساعت درباره انگیزه تحصیل در حوزه و شیوه مطالعه مؤثر مباحثی را ارائه کرد.

وی افزود: در مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج کارگاه کنترل عواطف و غرایز و در مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج کارگاه آشنایی با مهارت های همسرداری و مدیریت خانواده برگزار شد.

حجت الاسلام آذرشب به دیگر برنامه های این کارگاه اشاره کرد و بیان داشت: انجام مشاوره های فردی، برگزاری جلسات ویژه طلاب متاهل همراه با خانواده و اهدای کتاب در زمینه مباحث مشاوره از دیگر برنامه های اجرا شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر تعداد طلاب شرکت کننده در این کارگاه ها را 250 نفر عنوان کرد و بیان داشت: این کارگاه ها و سلسله جلسات با استقبال خوب طلاب مواجه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha