جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی گفت: امام راحل شهید رجائی را دوست داشت، چون دارای روحیه انقلابی و استکبارستیزی و ساده زیست و مردمی بود؛ اهل شعار نبود، با شعار نمی توان به جای رسید.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: نظامی که مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت  است، مردم نقشی مؤثر در آن خواهند داشت؛ چراکه همین مردم، انقلاب کرده و تاکنون باعث تداوم آن شده اند و به همین دلیل حضور حداکثری مردم در همه صحنه ها اثرگذار و نقش آفرین بوده است.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: امام راحل و رهبر انقلاب نیز در همه حال برحضور مردم در صحنه های سیاسی کشور مانند انتخابات تاکید می کرده اند و حتی از این حضور به عنوان وظیفه شرعی و ملی نام می برند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: هر چه حضور مردم بیشتر باشد دشمنان هم ناامیدتر می شوند و این حضور هم نشان دهنده احساس مسئولین نسبت به انقلاب خواهد بود و در عین حال اگرحضور همراه با بصیرت وآگاهی باشد، می تواند بسیاری از معادلات را  بر هم بزند و فردی در جایگاه قرار گیرد که دلگرم و پشتیبان ولایت و انقلاب باشد.

 استاد حوزه ابراز داشت: کسی که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت می شود و قرار است جایگاه ریاست جمهوری در دستان او قرارگیرد، لازم است ویژگی های منحصر به فردی مانند مدیریت قوی، دارای روحیه انقلابی و استکبار ستیزی، مدافع حقوق ملت و کشور، اسلام شناس، متعهد، التزام عملی و رفتاری به ولایت فقیه در همه مسائل حتی روابط خارجی، عدم خط مشی غربی، تعامل عزت مندانه نه تعامل جهانی بدون عزت و اقتدار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی گفت: امام راحل شهید رجائی را دوست داشت، چون دارای روحیه انقلابی و استکبارستیزی و ساده زیست و مردمی بود؛ اهل شعار نبود، متأسفانه با شعار نمی توان به جای رسید.

 وی عنوان کرد: رئیس جمهور جدید کشور باید به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم توجه ویژه و اساسی داشته باشد؛ تنها در تبلیغات انتخاباتی او توجه به اقتصاد نباشد و بعد در عمل نتواند حرکتی انجام دهد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha