پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام غفاری

حوزه/ حجت الاسلام غفاری، انقلاب اسلامی ایران را پیونددهنده بین بعثت پیامبر اسلام(ص) با ظهور امام زمان(عج) دانست و بر تقویت آثار بعثت در جوامع اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام عبدالغفار غفاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با گرامیداشت سالروز بعثت پیامبر اسلام عنوان کرد: خداوند در سخت ترین شرایط پیامبر را مبعوث کرد تا با هدایت و عقل، تمامی جهالت ها از جمله رشوه و ربا و طبقات اجتماعی را باطل و پیام «ان اکرمکم عندالله اتقیکم» را تبیین کرد.

این محقق حوزوی افزود: بعثت پیامبر اکرم(ص) آثار اخلاقی، برچیدن تبعیض از جامعه، کاهش زور و ظلم زورگویان، شخصیت دادن به زن در اسلام، دفاع از مظلومین عالم، مبارزه با ظلم، حمایت از مومنان و مستضعفان و حمایت از فقرا را به دنبال داشت.

حجت الاسلام غفاری همچنین با بیان علل آشفتگی در کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: بی تفاوت شدن مسلمانان در برابر نقشه های شوم استکبار مهم ترین دلیل ادامه ظلم بیگانگان در کشورهای اسلامی است.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین مشکل مسلمانان تفرقه و بی تفاوتی آنان در قبال استکبار است، افزود: هدف شوم استکبار جهانی، جدایی انداختن بین مسلمانان است، بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان زندگی می کنند، اما در ممالک اسلامی ظالمان دست به شیعه کشی می زنند و این به عدم شناخت مسلمانان از استکبار می رسد.

این محقق حوزوی با اشاره به نقش مهم انقلاب اسلامی در تحکیم وحدت بین مسلمین تاکید کرد: انقلاب اسلامی پیوند بعثت پیامبر با ظهور امام زمان(عج) است و ان شاء الله با گسترش روزافزون  این انقلاب به سراسر دنیا، شاهد از بین رفتن ظلم علیه مردم به ویژه مسلمانان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha