پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جبهه العمل الاسلامی لبنان

حوزه/ اجبهه العمل الاسلامی لبنان، مسئولیت نابسامانی سلامت تعدادی از اسرا و بازداشت شدگان که در زندان های صهیونیستی برای رسیدن به آزادی و تحقق خواسته هایشان اعتصاب غذا کرده اند را بر عهده رژیم اسرائیل دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان عملیات امنیتی بی نظیر ارتش لبنان در منطقه عرسال که منجر به بازداشت تعدادی از تروریست های داعشی شده است را ستود.

این حزب از سوی دیگر، مسئولیت نا بسامانی سلامت تعدادی از اسرا و بازداشت شدگان که در زندان های صهیونیستی برای رسیدن به آزادی و تحقق خواسته هایشان اعتصاب غذا کرده اند را به عهده رژیم اسرائیل دانست و گفت: اخبار رسیده حاکی از وخامت اوضاع سلامت، "مروان برغوتی" اسیر مقاومت است و وی هرگونه درمان از سوی مقامات رژیم را رد کرده است.

جبهه العمل الاسلامی هم چنین از ملت های عربی و اسلامی خواست با اسرای آزادی و کرامت همبستگی گسترده داشته باشند و از محافل بین المللی، کمیته های جهانی حقوق بشر، نهادهای قانونی و انسان های شریف و آزاده جهان دعوت کرد تا به رژیم غاصب صهیونیستی فشار بیاورند تا قطعنامه های بین المللی در خصوص حق بازگشت و عقب نشینی از اراضی اشغال شده را اجرا کند تا شروط و خواسته های اسرا و بازداشت شدگان تحقق یابد و اسرائیل و شهرک نشینان از اذیت ملت مظلوم فلسطین دست بردارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha