جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی شفیعی - معاون تبلیغ و آ‌موزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی، گفت: مبلغین، طلاب، فضلا و روحانیون باید در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، نسبت به تشویق و ترغیب مخاطبین خود جهت شرکت در انتخابات اقدام نمایند.

حجت الاسلام علی شفیعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اراک، با اشاره به تشدید توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، اظهار داشت: هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، برنامه‌ها و فعالیت‌های سازماندهی شده‌ استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی، برای ارائه یک چهره منفی از نظام، بیشتر خود را نشان می دهد.

وی افزود:  همزمان با نزدیک شدن به انتخابات پیش رو، دشمنان نظام جمهوری اسلامی، در رسانه‌ها و فضای مجازی، به صورت دائم درصدد خدشه دار کردن و زیر سؤال بردن انتخابات هستند و مردم را به عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه ملی و شرعی برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامیو جلوگیری از نفوذ و سیطره دشمنان لازم و ضروری است.

وی ادامه داد:  به جرأت می‌توان گفت عدم شرکت در انتخابات راه نفوذ و سلطه بیگانگان و دشمنان اسلام را بر ملت مسلمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی، فراهم می‌کند و این همان چیزی است که قرآن کریم از آن نهی فرمودند «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ أَتُرِيدُونَ أَنْ تَجْعَلُوا لِلَّهِ عَلَيْكُمْ سُلْطَانًا مُبِينًا/ اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد به جاى مؤمنان كافران را به دوستى خود مگيريد آيا مى‏ خواهيد عليه خود حجتى روشن براى خدا قرار دهيد»[النساء/ 144].

حجت الاسلام شفیعی در پایان  خاطرنشان کرد: مبلغین، طلاب، فضلا و روحانیون باید در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، نسبت به تشویق و ترغیب مردم جهت شرکت در انتخابات اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha