پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش ، عضو شورای جبهه پایداری انقلاب اسلامی

حوزه/ عضو هیئت‌ علمی مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: رئیس‌جمهور اگر با ملاک‌ها و معیارهای مقام معظم رهبری همخوانی داشته باشد، قطعاً می‌تواند کشور را در ادامه مسیر به سمت موفقیت و رسیدن به نقطه مطلوب یاری کند، در غیر این صورت، کشور را به عقب و ملت را در فقر و تنگناهای مختلف قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام قاسم روانبخش، در نشستی با اساتید و مدیران مدارس علمیه اهواز، با اشاره به جایگاه حکومت اسلامی در تعالی بشر، اظهارداشت: جمهوری اسلامی یک نظام جدید بر پایه اصول و مبانی دینی است که با نظارت دقیق و عالمانه یک رهبر مقتدر و دانشمند برنامه جامع حکومت اسلامی را مدیریت کرده و به پیش می‌برد.

*تلاش مجاهدانه برای پیشبرد اهداف اسلام

وی با تأکید بر اینکه رهبر اسلامی ایران، نیازمند یاران و افرادی برای پیشبرد اهداف بلند و متعالی اسلام است، گفت: اگر می‌خواهیم حکومت اسلامی ایران به نتیجه و هدف مطلوب، یعنی ظهور منجی عالم بشریت، امام زمان(عج)، رسد باید تلاش کرد و مجاهدانه در راه خدا گام برداشت.

عضو هیئت‌ علمی مؤسسه امام خمینی(ره) در ادامه، یکی از بازوان توانمند رهبر معظم انقلاب، را رئیس‌جمهوری خواند و تصریح کرد: رئیس‌جمهور اگر با ملاک‌ها و معیارهای امام خامنه ای، مقام معظم رهبری همخوانی داشته باشد، قطعاً می‌تواند کشور را در ادامه مسیر به سمت موفقیت و رسیدن به نقطه مطلوب یاری کند، در غیر این صورت، کشور را به عقب و ملت را در فقر و تنگناهای مختلف قرار می‌دهد.

وی با بیان این که وضع معیشت مردم در شرایط مطلوبی نیست، افزود: امروز که زمان دوباره انتخاب رئیس‌جمهور جدید، فرا رسیده است، می‌توان با انتخاب آگاهانه و دقیق، کشور را از وضع فعلی رهایی بخشید و به وضعیت مردم سامان بخشید.

حجت الاسلام روانبخش ادامه داد: دشمن با توجه به ضربه‌های مهلکی که از نظام اسلامی و  روحانیت خورده است، یاد گرفته که باید از جایی به جمهوری اسلامی ضربه بزند، که از همان‌جا آسیب دیده است؛ به همین دلیل سرمایه و توان خود را از سالیان قبل بر این مسأله متمرکز کرده که اسلامیت را از جمهوری ایران گرفته و نظام اسلامی را به زانو در آوَرَد.

وی خطاب به اساتید و مدیران حاضر در جلسه، گفت: باید کار کرد و لازم است تا می‌توانید مردم را به سوی انتخاب اصلح سوق دهید؛ چرا که دشمن تلاش دارد با نفوذ در جای‌جای ارکان دولت، قصد لطمه زدن به فرهنگ، دیانت و همچنین معیشت مردم را دارد تا به واسطه آن ثابت کند که "حکومت اسلامی قادر به مدیریت جامعه نیست"»

*وضعیت نابسامان فرهنگی

عضو هیئت‌ علمی مؤسسه امام خمینی(ره)، با اشاره به فرمایش و رهنمود رهبر معظم انقلاب برای یک انتخاب صحیح، تصریح کرد: امام خامنه‌ای با صراحت فرمودند که «اگر اشتباه رأی دهید، ممکن است کشور را ۴۰ سال به عقب برانید».

حجت الاسلام روانبخش، به وضعیت نابسامان فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل نبود برنامه جامع فرهنگی و عدم توجه به دیانت مردم، با معضلات فرهنگی از جمله پدیده بدحجابی مواجه شدیم و این روند آن‌قدر ادامه پیدا کرد که متوجه نشدیم برخی‌ها کشف حجاب کرده و اگر امروز در خیابان‌های کلان‌شهرها راه بروید، این معضل و پدیده را به عینه مشاهده خواهید کرد.

*مردم به شایعه سازی ها توجه نمی کنند

وی در پایان با بیان این که شبکه‌های داخلی و خارجی دشمن، به شدت در حال تخریب چهره انقلاب و نیروهای انقلابی هستند، ابراز داشت: مردم بدون توجه به این تبلیغات و شایعه‌سازی‌های مسموم، آماده حضور در انتخابات 29 اردیبهشت و رأی به نامزد اصلح و انقلابی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha