سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
طلاب یزدی حافظ قرآن کریم

حوزه / طلاب یزدی حافظ قرآن کریم در مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم باحضور آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، 14 نفر از طلاب یزدی حافظ قرآن کریم و 17 نفر از برگزیدگان مسابقه حفظ ترتیبی قرآن،  در مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم با حضور آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد تجلیل شدند.

حجت الاسلام مسلم لاله زاری در خصوص طلاب حافظ قرآن کریم در استان یزد گفت: فراخوان این مسابقه مهرماه سال گذشته منتشر شد که بحمدلله شاهد حضور بسیار خوب طلاب و خانوادهایشان در این مسابقه معنوی بودیم.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه یزد به تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقات ، تعداد 170نفر از طلاب و خانوادهایشان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه افراد شرکت کننده در مسابقه در حفظ موضوعی قرآن کریم با استفاده از کتاب های حفظ موضوعی که شامل 300 موضوع مختلف قرآن کریم فراهم شده بود به مسابقه پرداختند ، گفت: افراد شرکت کننده در این مسابقه بیش از 150 موضوع آن را حفظ کرده بودند.

حجت الاسلام لاله زاری در ادامه با اشاره به اینکه در مسابقه حفظ ترتیبی قرآن کریم ، طلاب در کنار درس خود به حفظ یک یا دو جزء قرآن می پرداختند ، خاطر نشان کرد: در نهایت تعداد 10نفر موفق به حفظ دو جزء و تعداد 25 نفر نیز موفق به حفظ یک جزء قرآن کریم شدند.

مسئول دفتر قرآن وعترت حوزه علمیه یزد با بیان اینکه این مسابقه یکم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد ، افزود: در نهایت  17 نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha