پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام المسلمین نصرالله پژمانفر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر، نگاه به ظرفیت های داخلی را تنها راه حل مشکلات کشور دانست و گفت: کاندیدای اصلح کسی است که در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری، با روحیه جهادی و انقلابی و برنامه عملیاتی وارد میدان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر، در همایش بصیرتی طلاب مکتب نرجس(س) مشهد، با اشاره به مسئله انتخابات، گفت: مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که به ظرفیت های داخل تکیه داشته باشد .

وی با اشاره به اینکه بر اساس گفتمان رهبر معظم انقلاب، توسعه کشور باید با تکیه بر نیروها و ظرفیت های داخلی انجام شود، گفت: با نگاه به بیرون نمی توان به جایی رسید، لذا رئیس جمهور آینده باید براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی، کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه گفتمان مقاومت انقلابی امروز در مقابل شعار و عملکرد کسانی قرار گرفته که اعتقاد دارند راه نجات از مشکلات کشور تکیه بر آمریکا و اروپا است، تصریح کرد: براساس رهنمودهای امام خامنه ای، امروز تنها راه نجات کشور نگاه به داخل است، نه بیرون از مرزها.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز، روز حرف ووعده نیست، بلکه زمان عمل است، افزود:  شعار برای مردم عادی شده و این شعار زدگی به نظام ضربه خواهد زد؛ کاندیدای اصلح کسی است که در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری، با روحیه جهادی و انقلابی و برنامه عملیاتی وارد میدان شود.

انتهای پیام/313/24

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha