جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که روحیه ایثار و جان فشاني های دوران هشت سال دفاع مقدس باید حفظ شود، خواستار ثبت و ضبط خاطرات پیشکسوتان آن دوران شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور اظهار داشت: با ایثار و جان فشاني رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس راه شهادت باز شد و در این دفاع همه جانبه برگ درخشانی به تاریخ پرافتخار اسلام افزوده شد.

وی با بیان اینکه روحیه ایثار و جان فشاني های دوران هشت سال دفاع مقدس باید حفظ شود، افزود : از جهات گوناگون بزرگ مردانی که در دوران جنگ تحمیلی و ایثار سر بلند بیرون آمدند جزو سرمایه هایی هستند که نباید به فراموشی سپرده شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: دفاع و ایثار دوران دفاع مقدس یک سر خطی است، که باید همیشه متمرکز باشد، زیرا حماسه دفاع مقدس خط و نشان خوبی در برابر طمع کارانی که به خیال خامشان می توانند کشور را یک هفته ای به تصاحب در بياورند، بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور و آشنایی جوانان با دوران دفاع مقدس، گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی تلاش می کند که اعتقادات و باورهای جوانان را تضعیف کند.

وی یادآور شد: امروز ما در کشور ذخایر ارزشمندی داریم و ان شاءالله به کمک مستندسازان، خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس ثبت و ضبط شود.

 انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha