جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ خواهران مبلغه نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارند وتلاش کنند که برنامه های تبلیغی خود را خانواده محور ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، خانم قنبری، عصر امروز در همایش «هفت قلم زیبایی» با محوریت نقش حجاب در استحکام بنیان خانواده، در جمع خواهران طلبه مدرسه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر با اشاره به اینکه حجاب و عفاف ضامن سلامت روحی و روانی بانوان و خانواده ها است، گفت: بانوان با رعایت حجاب و عفاف نه تنها تامین کننده سلامت روحی و روانی خود هستند، بلکه به استحکام بنیان خانواده نیز کمک می کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر با بیان اینکه حجاب یکی از ابزار و لوازم تحکیم بنیان خانواده است، بیان داشت: رعایت حجاب و عفاف در جامعه موجب رونق عواطف در خانواده ها و زوجین می گردد.

وی با اشاره به اینکه خواهران مبلغه نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارند، افزود: مبلغان تلاش کنند برنامه های تبلیغی خود را خانواده محور ارائه دهند.

قنبری با بیان اینکه خواهران مبلغه باید با حس دلسوزی و اخلاص نسبت به ترویج فرهنگ حجاب کوشا باشند، تصریح کرد: در عرصه ترویج حجاب و عفاف باید از امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر در پایان با بیان این که خواهران مبلغ با رعایت حجاب و عفاف و حضور فعال خود در جامعه می توانند مبین ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باشند، گفت: مبلغان می توانند با لحنی صمیمی با دختران جوان آثار و برکات حجاب را تبلیغ، تبیین و تشریح نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha