جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات مردمی در بحرین

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی بازداشت "نجاح حبیب" شهروند بحرینی را محکوم و موضع شجاعانه او را در عدم همکاری با دستگاه های رژیم آل خلیفه علی رغم شکنجه و مزاحمت در روند بازجویی ستود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بازداشت "نجاح حبیب" بانوی شهروند بحرینی را محکوم و موضع شجاعانه او را در عدم همکاری با دستگاه های رژیم آل خلیفه علی رغم شکنجه و مزاحمت در روند بازجویی، ستود.

این جریان در بیانیه خود گفت: عدم همکاری این بانوی شریف با رژیم آل خلیفه و اصرار وی بر رسوایی شکنجه گران پست، موضعی شجاعانه است و باید واکنش تمام کسانی که مورد تهدید و باج گیری سرسپردگان آل خلیفه قرار می گیرند، اینگونه باشد.

الوفاء الاسلامی هم چنین هجوم نیروهای آل خلیفه به خانه شیخ عبد الزهرا الکربابادی و ربودن وی، همسرش و همچنین ربودن خواهرش از خانه اش که به مکان نامعلوم منتقل شده را محکوم کرد.

* رژیم آل خلیفه به ارزش های دینی پایبند نیست

این حزب گفت: تداوم این جنایت های وحشیانه به ویژه که زنان را هدف قرار می دهد، حاکی از عدم پایبندی رژیم آل خلیفه به ارزش های دینی، عرف ها و سنت هایی است که ملت ما به آن ها ایمان دارد و سر سپردگان آل خلیفه برای مجبور ساختن مردم به عقب نشینی و تسلیم از تمامی ابزار ها و راه های کثیف استفاده می کنند.

این بیانیه بر حق دفاع از آبرو تاکید کرد و گفت: مقاومت قانونی و پاسخ میدانی به جنایت های رژیم، وظیفه ای شرعی و اخلاقی است و جنایت های رژیم با آتش خشم مردم روبه رو خواهد شد و مقاومت تا سقط رژیم حاکم از حرکت باز نخواهد ایستاد.

* تظاهرات مردمی در محکومیت جنایت آل خلیفه

دیروز تظاهرات گسترده ای در محکومیت جنایت جدید صورت گرفت و تظاهر کنندگان تاکید کردند که بازداشت زنان، نخواهد توانست اراده اقشار مختلف ملت بحرین را در تداوم انقلاب بشکند.

تظاهر کنندگان، پوستر هایی در محکومیت جنایت به دست گرفتند و یکی از شعار ها این بود که : تنها کسانی که شبیه مردان هستند، زنان را بازداشت می کنند.

همچنین در شهرک "الدیه" و مناطق دیگر در همبستگی با شیخ الکربابادی و خانواده بازداشت شده اش، تظاهراتی به راه افتاد و تظاهر کنندگان تصاویر شیخ الکربابادی را به دست گرفته و شعار هایی را در جهت سقوط رژیم سر دادند.

این تظاهرات در راستای جنبش مردمی که مناطق مختلف بحرین به مناسبت روز کارگر شاهد آن بوده است، صورت گرفت به علاوه تظاهراتی در دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم و تجمع گسترده در شهرک "الدراز" که در کنار منزل آیت الله قاسم ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha