جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی کارگر - حوزه یزد

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته ۹ هزار و ۱۸۴ نفر ساعت آموزش ویژه مبلغین و ائمه جماعات در استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی کارگر، با تبریک ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در تبیین فعالیت‌های آموزشی صورت گرفته در اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال 95 گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار در جامعه به ویژه ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات از برنامه‌های اولویت دار این اداره کل می‌باشد.

وی افزود: در این راستا دوره‌های آموزشی مختلفی به صورت مستمر در طول سال و طبق سر فصل‌های اعلام شده از سوی مرکز ویژه جامعه هدف این سازمان طراحی و در استان‌ها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: در سال 95 دوره‌های آموزشی مختلفی ویژه 9 گروه جامعه هدف این اداره کل در سطح استان برگزار گردید و  در بحث آموزش مبلغین و ائمه جماعات در مجموع 10 دوره آموزشی در سطح استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره‌های آموزشی در قالب موضوعات نگاهی نو به شیوه‌های پاسخگویی به مسائل مستحدثه، مبنایی سیر ساختاری شبهه در طول تاریخ، شیوه ورود به مباحث در پاسخ به بنیادهای فکری شبهه افکنان، بررسی مفهوم شبهه و مسائل مستحدثه، شناسایی مسائل مستحدثه و مشکلات دینی جامعه و اولویت سنجی برای پاسخ به مسائل و فناوری‌های نو و بروز مباحث مستحدثه برگزار شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه در مجموع 574 نفر در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند، افزود: در سال گذشته نه هزار و 184 نفر ساعت آموزش ویژه مبلغین و ائمه جماعات برگزار شده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha