جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد رضایی‌ تهرانی

حوزه/ حجت الاسلام رضایی تهرانی گفت: این جمله امام که‌ «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» یک شعار سیاسی نبود، بلکه جمله‌ای معرفتی بود یعنی اگر خدا نخواهد به تعبیر رهبر معظم انقلاب بزرگتر از آمریکا هم، غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد رضایی‌ تهرانی، ظهر امروز همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) در حرم مطهر امام رضا(ع) با بیان اینکه تمام شخصیت انسان به قدر خدایی شدنش ارزش پیدا می‌کند، اظهار داشت: قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل(ع) تجسم این امتیاز الهی است، ایشان در سراسر زندگی خود جز خدا چیزی نخواست و راهی جز راه خدا دنبال نکرد.

سخنران حرم مطهر رضوی تصریح کرد: ارزش انسان به میزان خدایی‌بودن اوست و کسی نمی‌تواند نه با تهدید و نا با تطمیع گوهر بندگی را از انسان بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به این فرمایش رهبری که در انتخابات پیش‌رو اصلح را انتخاب کنید، بیان کرد: هر کس خدایی‌تر است، اصلح است؛ کسی که چشمش به جای بیرون به خدای متعال و به جای کدخدا به خدا باشد، اصلح است.

حجت الاسلام رضایی ‌تهرانی تصریح کرد: کسی که «لاحول ولا قوة الا بالله» را باور کرده است، از تهدید و تطمیع نمی‌ترسد و مقتدرانه می‌گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، به خدا گره خورده است که با جرأت چنین سخن می‌گوید

وی مطرح کرد: این جمله امام که‌ «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» یک شعار سیاسی نبود، بلکه جمله‌ای معرفتی بود یعنی اگر خدا نخواهد به تعبیر رهبر معظم انقلاب بزرگتر از آمریکا هم، غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام رضایی‌ تهرانی تصریح کرد: ملت ما انقلاب خود را روی شعار الله اکبر پایه گذاری کرد که هنوز هم به عنوان محوری‌ترین شعار نظام مطرح است، اگر انسان به خدا تکیه کرد که بالاتر از او قدرتی نیست، آن گاه از هیچ کسی نمی ترسد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha