جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی-امام جمعه کوهدشت

حوزه/ امام جمعه کوهدشت، با تاکید بر این که رئیس جمهور آینده باید در مسیر ولی فقیه حرکت کند، گفت: طلاب و مبلغان باید ویژگی های کاندیدای اصلح و کارآمد را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی، امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوهدشت، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: با پیاده سازی سبک زندگی قرآنی و سیره اهل بیت(ع) می توان مسیر سعادت و نیکبختی را طی کرد.

وی با بیان اینکه اهل بیت(ع) منبع نور و چراغ راهی برای مسیر زندگی انسان هستند، اظهار داشت: از ویژگی های صراط مستقیم، پیروی از ائمه اطهار(ع) است و در زمان غیبت نیز حرکت در مسیر ولایت فقیه، سعادت انسان را به دنبال دارد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو، افزود: طلاب و مبلغان در این ایام وظیفه دارند علاوه بر دعوت به حضور حداکثری مردم، ویژگی های انتخاب اصلح و کارآمد را از دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی، ولایت پذیری را از جمله مهمترین ویژگی های انتخاب اصلح برشمرد و یادآور شد:حرکت در مسیر ولایت، جهادی و ارزشی بودن، ازشاخصه های کاندیدای اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

وی، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی، منصوب نمودن مسئولان عادل، مجرب و کاردان را از دیگر ویژگی های رئیس جمهور اصلح برشمرد، و با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات یأس و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد، گفت: مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی، با انتخاب اصلح خود، بار دیگر نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha