جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در شهر دارالعباده

حوزه / نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد از مسئولان خواست همان گونه که امام عظیم الشان سفارش کردند اجازه ندهند یادگاران هشت سال دفاع مقدس در پیچ و خم مسائل روزمره به فراموشی سپرده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از یزد، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با حضور در منازل جانبازان هشت سال دفاع مقدس از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی در این دیدارها با تقدیر از رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: عزت و عظمتی که ایران اسلامی در وضعیت کنونی دارد حاصل مجاهدت شهدا و جانبازان در نبرد با ایادی استکبار است.

وی با اشاره به حماسه های ایثارگران در سالهای حماسه و دفاع تصریح کرد: اینکه شخصی از جان خود بگذرد تا هم میهنانش در رفاه و آسایش باشند حقیقتا جای تقدیر دارد و همه ما وظیفه داریم در قبال ایثار آنان تلاش کنیم تا از دستاوردهای آنان پاسداری کنیم.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد از مسئولان خواست همان گونه که امام عظیم الشان سفارش کردند اجازه ندهند یادگاران هشت سال دفاع مقدس در پیچ و خم مسائل روزمره به فراموشی سپرده شوند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha