پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مدرسه الزهرا(س) یزد

حوزه / به منظور نقش آفرینی بانوان طلبه در تحقق شعار سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»نمایشگاهی از دستاوردهای هنری بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، به منظور نقش آفرینی بانوان طلبه در تحقق شعار سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»نمایشگاهی از دستاوردهای هنری بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد با حضور آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برپا شد.

همزمان با سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مردمی شدن تولید و اشتغال، بانوان مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد نمایشگاهی را از آثار هنری خود در معرض دید عموم قرار دادند.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عرضه محصولاتی نظیر سفالگری دستی، ترمه دوزی، خیاطی، چم دوزی، مکرومه بافی، انواع کیف دستی، معرق کاری، روبان دوزی توانست با فروش محصولات خانگی رضایت مشتریان و عموم مردم را جلب کند.

برپایه این گزارش، در حاشیه این نمایشگاه مطلب ارزشمندی با موضوع زندگی نامه برخی علما از نظر آداب معیشت و سیره بزرگا در خصوص اقتصاد و نیز زندگی نامه برخی شهدا از نظر بررسی سطح زندگی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در غالب پوستر هایی به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha