پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حامد اهتمام

حوزه/ رئیس اداره پژوهش مرکز مطالعات اسلامی اصفهان از انتشار شماره های ۱۷ و ۱۸ ماهنامه الکترونیکی «نوقلم» توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حامد اهتمام، رئیس اداره پژوهش مرکز مطالعات اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: در هرکدام از این ماهنامه الکترونیکی پنج مقاله درج شده است.

وی ادامه داد: «توحید ذاتی در تفسیر المیزان»، «شیوه ی حسابرسی در روز قیامت»، «ضرورت تشکیل حکومت اسلامی در زمان غیبت امام معصوم علیه السلام»، «بررسی شیوه های انسان شناسی در قرآن» و «بررسی مراسم های عزاداری (قمه زنی، تعزیه خوانی)»  عناوین مقاله هایی است که در شماره 17 این ماهنامه الکترونیکی منتشر شده است.

رئیس اداره پژوهش مرکز مطالعات اسلامی اصفهان افزود: «انسان کامل از دیدگاه مفسران فلسفی»، «صلح در قرآن و روایات»، «صلح امام حسن علیه السلام»، «نقش حضور طلاب در جامعه و رابطه آن با تهاجم فرهنگی» و «بررسی اوصاف اخلاقی و اجتماعی عبادالرحمن در سوره فرقان»عناوین مقاله های شماره 18 نشریه الکترونیکی نوقلم را تشکیل می دهند.

اهتمام در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای تهیه و مطالعه رایگان نسخه الکترونیک این دو شماره می توانند به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir و یا پایگاه اینترنتی مرکز مطالعات اسلامی اصفهان به نشانی www.Morsalat.ir/Pmi مراجعه نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha