پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عیادت مدیر حوزه علمیه یزد از جانبازان هشت سال دفاع مقدس

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان، با یکی از روحانیون جانباز دیدار و از چند تن از جانبازان بستری در بیمارستان مرتاض یزد عیادت کردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ پیش از ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد، به همراه احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، علاوه بر دیدار با حجت الاسلام علیزاده یکی از روحانیون جانباز، با حضور در بیمارستان مرتاض یزد، از  چند تن از جانبازان و خانواده های شهدا عیادت و با اهدای شاخه ای گل و هدیه ای به رسم یادبود، از صبوری آنها در این راه پر خیر و برکت تقدیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در این دیدارها با بیان اینکه عزت و عظمتی که ایران اسلامی در وضعیت کنونی دارد به برکت مجاهدت جانبازان و ایثارگران در دفاع مقدس به دست آمده است، گفت: قدرشناسی از جانبازان که در راه اعتلای میهن هستی خود را به خطر انداختند و در این راه بخشی از سلامتی خود را از دست دادند, وظیفه ای دینی و میهنی است.

مدیر حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: جانبازان با شجاعت ها و رشادت های خود در دوران جهاد هشت ساله به ما درس مقاومت ، ایثار و ازخودگذشتگی دادند.

وی با اشاره به اینکه تحمل درد و رنج ناشی از جراحت های نبرد با دشمنان اسلام خود جهادی دیگری است که این عزیزان در آن وارد شده اند که تکریم و اجر اصلی را خداوند به ایشان عطا خواهد کرد و ما فقط برای احوال پرسی خدمتشان می رسیم.

مدیر حوزه علمیه یزد تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره برای رسیدگی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران سفارش می فرمایند و توجه خاصی به امور این عزیزان دارند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha