پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی-رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از برگزاری بیش از ۴۰۰ جشن شعبانیه در سطح شهرها و روستاهای منطقه کاشان، با محوریت روحانیون و همکاری هیئات مذهبی خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: بیش از 400 جشن شعبانیه با استفاده از سخنرانان برجسته کشوری تا نیمه شعبان، در کاشان برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه بیشترین برنامه ها و جشن های شعبانیه توسط هیئات مذهبی برگزار می شود، ادامه داد: شرکت کنندکان در این جلسات ضمن آشنا شدن با فرهنگ اهل بیت (ع)، در مسابقات فرهنگی نیز شرکت می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه از برگزاری  مراسم جشنی، امروز دوازدهم  اردیبهشت، بعد از نماز مغرب وعشا  به مناسبت گرامی داشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، با حضور جمعی از روحانیون، طلاب،  مسئولین  و اقشار مختلف مردم، در حسینیه  علی اصغر(ع) کاشان خبرداد.

وی ادامه داد: از ابتدای  برگزاری جشن های شعبانیه تا نیمه شعبان بیش از400 روحانی به منظور بیان فضایل و آشنا کردن مردم با سیره و زندگی اهل بیت(ع)، درمساجد و تکایا به ایراد سخنرانی می پردازند .

حجت الاسلام حسینی ، همچنین از برگزاری جشن بسیار بزرگ و با شکوه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با حضور آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان، شامگاه نیمه شعبان درمصلای بقیه الله الاعظم(عج) کاشان خبر داد و گفت: در این مراسم  حجت الاسلام و المسلمین  رفیعی به سخنرانی خواهند  پرداخت .

وی،  نقش بسیار پررنگ طلاب ، روحانیون  و علمای شهرستان کاشان در برگزاری جشن شعبانیه این شهرستان را بی بدیل دانست و افزود: همان طور که علما، روحانیون   و طلاب در پیروزی، تداوم  و حفظ انقلاب اسلامی نقش مهمی را بر عهده داشته و دارند، در دیگر صحنه های سیاسی، فرهنگی نیز نقش پر رنگی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha