چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جت الاسلام شمس الدین احمدی در جمع اساتید و طلاب  مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی (ره) کاشان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، با بیان این که رئیس جمهور نظریه پرداز نظام جمهوری اسلامی نیست، بلکه مجری قانون اساسی است، گفت: عده ای نباید خود را در تراز جایگاه ولایت فقیه ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی در جمع اساتید و طلاب  مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی (ره) کاشان، با بیان اینکه جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار برجسته است، اظهار داشت: دیگران باید جایگاه خودشان را در نظام ولایی بدانند و خودشان را در تراز جایگاه ولایت نبینند و نظریه پرداز نظام نشوند.

وی با بیان اینکه  روحانیون  و طلاب حوزه های علمیه باید جایگاه ولایت را برای مردم به درستی تبیین کنند، گفت: بعضی از دولت ها به جای اینکه رسالت خودشان را انجام دهند، به موضوعاتی که به آنها ربطی ندارد می پردازند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، با بیان این که بعضی ها  می گویند سایه جنگ را ازسرمردم برداشتیم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران فرمودند که چه کسی گفته است که شما سایه جنگ را از سر مردم برداشتید؛ بدانید که مردم با حضور خود در صحنه و پرداخت هزینه های زیاد برای نظام، سایه جنگ را از سر کشور برداشتند؛ ضمن اینکه همین مردم در حال حاضر هم هزینه های مقاومت و استقامت را می پردازند.

وی بصیرت نافذ را راهگشای امروز جامعه اسلامی دانست و گفت: اگر بصیرت نافذ در جامعه تبیین شود خیلی از مسائل درجامعه حل خواهد شد؛ برای مثال عده ای به دنبال  دو قطبی کردن نظام برای بهترین بهره برداری هستند که این موضوع باید برای جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه روحانیون، همانطور که در تمام صحنه های انقلاب با حضوری فعال، شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند، باید در انتخابات  پیش رو نیز مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند، گفت: با توجه به اینکه جبهه باطل به دنبال براندازی نظام می باشد، باید کاملا در برابر توطئه های آنها هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha