پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 414684
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
حجت الاسلام و المسلمین مهدی رستم نژاد

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه از برگزاری اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج با حضور مسئولین واساتید حوزه علمیه فردا در مدرسه علمیه امام موسی الکاظم(ع) قم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه با حضور و سخنزانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، آیت الله اعرافی مدیر حوزه علمیه و سایر مدیران و اساتید حوزه علمیه، روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت از ساعت 9  در مدرسه علمیه امام موسی الکاظم(ع) خبر داد.

معاون آموزش حوزه های عملیه با بیان اینکه موضوع این اجلاسیه« فقه، نیازهای جامعه و نظام» خواهد بود افزود: در این اجلاسیه 1200 استاد سطوح عالی و خارج حضور خواهند داشت و در مورد موضوع مورد بحث، تبادل نظرخواهند کرد.

وی افزود: قبل از برگزاری اجلاسیه، در کمیسیون های فقه و مسائل مستحدثه، نیازها و نظام، فقه توسعه و ابواب فقهی، فلسفه فقه و حوزه انقلابی و فقه، با حضور اساتید موضوع اجلاسیه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و جمع بندی آن در روز اجلاسیه، توسط اعضا  و مخبرین کمیسیون ها  اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد با بیان اینکه هدف از برگزاری این اجلاسیه هم افزایی و هم فکری در مورد مسئله مورد بحث است، ابراز داشت:‌ از دیگر برنامه های روز اجلاسیه، تجلیل از 5 استاد نمونه و یک استاد نمونه ایثارگر خواهد بود.

معاون آموزش حوزه های علمیه عنوان کرد: از دیگر اجلاسیه های حوزه،‌اجلاسیه  اساتید وقف، اساتید مراکز تخصصی و مدارس و اجلاسیه مدارس علمیه است که در آینده نزدیک شاهد برگزاری این اجلاسیه ها هم خواهیم بود.

 

                     

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha