جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه رونق اقتصاد ملی، سبب از بین رفتن تحریم‌های دشمنان می‌شود، گفت: هرچه مسئولان تلاش بیشتری بر اقتصاد مقاومتی داشته باشند، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و ملت ایران در برابر آمریکا و اسرائیل بیشتر شده و روز به روز بهتر می‌توانیم در دنیای اقتصاد جهانی، نقش آفرین باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در نشست با مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان، با اشاره به آیه ۲۶۱ سوره بقره، اظهارداشت: خداوند متعال در آیه «مَّثَلُ الَّذِینَ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِی كُلِّ سُنبُلَةٍ مِّئَةُ حَبَّةٍ وَاللّهُ یُضَاعِفُ لِمَن یَشَاء وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ» بیان می‌کنند که هرچه در راه رضای خدا انفاق و زکات دهید، برای شما چند برابر و در آخرت پس‌انداز می‌شوند.

امام جمعه اهواز، افزایش برکت مادی و معنوی در زندگی و گشایش اقتصادی را یکی از وعده‌های خداوند متعال به انفاق و زکات دهندگان عنوان کرد و گفت: این وعده بزرگی است که خداوند می‌فرماید اگر در راه خدا انفاق کنید، به شما برکت می‌دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه توجه به اقتصاد مقاومتی را زمینه پیشرفت بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی دانست و تصریح کرد: برای رونق بخشیدن به کشاورزی باید از اقتصاد مقاومتی پیروی کرد و باید در این مسأله کار کرد؛ چراکه با افزایش کیفیت محصولات تولیدی کشاورزی، رونق معیشتی فراهم می‌شود.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر حاکم شدن فرهنگ دینی در مباحث مالی و تجاری، گفت: خداوند متعال می‌فرمایند «و مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللّهِ فَهُوَ حَسْبُه»؛ هرچه به خدا بیشتر توجه داشته باشید، گشایش‌های بیشتری در زندگانی شما پدیدار خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پایان با بیان اینکه رونق اقتصاد ملی، سبب از بین رفتن تحریم‌های دشمنان می‌شود، اظهارداشت: هرچه مسئولان تلاش بیشتری بر اقتصاد مقاومتی داشته باشند، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و ملت ایران در آمریکا و اسرائیل بیشتر شده و روز به روز بهتر می‌توانیم در دنیای اقتصاد جهانی، نقش آفرین باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha