جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 414821
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: برای تحقق نظام اسلامی و مردم سالاری دینی؛ حضور مردم در صحنه شرط اول بوده و این مردم هستند که با حضور خود در صحنه های مختلف، نظام اسلامی و جمهوریت را تداوم می بخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع اساتید مشاوره حوزه علمیه قزوین، بر رعایت اخلاق انتخاباتی اشاره کرد  و گفت: همه مسئولین و شوراها وظیفه دارند تا زمینه هر چه باشکوه تر شرکت کردن مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت را فراهم کنند تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت گردد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مهمترین اصلی که همه نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان باید درنظر بگیرند رعایت اخلاق اسلامی وایرانی است و در سایه آن توجه کامل به قانون فصل الخطاب است.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی نظامی مذهبی است و شایسته نیست که کاندیداها به روش‌های غیراخلاقی و تخریب‌گرایانه علیه هم روی بیاورند، گفت:‌ کاندیداها ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی از اهانت و تخریب یکدیگر بپرهیزند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت: تعهد، تقوا و تخصص و همچنین تقوای سیاسی از شاخصه‌های فرد اصلح است و این فرد باید دارای شجاعت و توانایی عمل کردن با نگاه به درون و امکانات و ظرفیت‌های داخلی بوده و به رونق اقتصادی و تولید و اشتغال بپردازد و در رفع مشکلات مردم درنگ نکند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: نظام جمهوری اسلامی، نظامی بر اساس عدالت، انصاف، اخلاق، اسلامیت، محبت و اخوت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha