پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 415005
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
پیام تسلیت

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدحسن غلامی (کاشفی) قدیمی‌ترین استاد اخلاق مدرسه علمیه فاروج و حافظ روشندل کل قرآن کریم، بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدحسن غلامی (کاشفی)، استاد پیشکسوت مدرسه علمیه شهرستان فاروج خراسان شمالی و حافظ روشندل قرآن کریم، امروز در  شهرستان شاهرود،  دعوت حق را لبیک گفت.

مدیر مدرسه علمیه محمودیه فاروج با تائید خبر فوت حجت‌الاسلام محمدحسن غلامی گفت: این استاد حوزه در سن 67 سالگی، صبح امروز بر اثر سکته قلبی در بیمارستان شاهرود دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام صادقی اظهار داشت: مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان شمالی و حافظ روشندل کل قرآن کریم بود که بیش از 30 سال در این مدرسه به‌عنوان استاد درس اخلاق مشغول به خدمت بودند و اکثر دروس حوزه را از حفظ آموزش می دادند.

وی افزود: این عالم برجسته از قدیمی‌ترین اساتید مدرسه علمیه استان و شهرستان و حافظ کل قرآن بودند که در بسیاری از مسابقات حفظ قرآن کریم نیز شرکت کرده و مقام‌های نخست و برتر این مسابقات را نیز کسب کرده بودند.

مدیر مدرسه علمیه محمودیه فاروج گفت: این عالم فقید، تحصیلات حوزوی خود را در همین مدرسه به پایان رسانده و بعد از اتمام تحصیلات در این مدرسه تدریس می کرد.

وی ضمن  تسلیت به خاطر درگذشت این استاد اخلاق، گفت: مراسم تشییع این عالم فقید، فردا دوشنبه 18 اردیبهشت، ساعت ۱۶ عصر از محل میدان مرکزی شهرستان فاروج با حضور طلاب، اساتید، مدیران و مسئولان آموزش حوزه علمیه و عموم مردم برگزار می‌شود.

گفتنی است، حجت‌الاسلام محمدحسن غلامی (کاشفی) متولد سال 1329 است که بر اثر عارضه ای از 6 ماهگی دچار نابینایی شده، نخستین حافظ کریم قرآن در شهرستان فاروج بود و قرآن را تنها با شنیدن، حفظ کرده و علاوه بر آن بسیاری از ادعیه، کتب درسی حوزوی و... را در سینه داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha