پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله گرامی

حوزه/ باید مردم ایران اسلامی به فردی رأی دهند که از همه لحاظ عاشق کشور، نظام، انقلاب و پیرو ولایت فقیه باشد.

آیت الله  محمد علی گرامی از اساتید حوزه درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در روز 29 اردیبهشت ماه گفت: انتخابات اردیبهشت ماه یکی از انتخابات مهم کشور در سطح منطقه و بین الملل است و حضور و عدم حضور مردم پیام های زیادی برای دشمنان و حامیان آنها خواهد داشت.

وی ظهار داشت: حضور حداکثری مردم درانتخابات می تواند بسیاری از معادلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی  منطقه و حتی جهان را تغییر دهد.

این استاد خارج فقه حوزه عنوان کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب و نظام اسلامی، نشان دهنده این واقعیت است که مردم نظام، کشور و انقلاب را دوست دارند و به دنبال از بین رفتن مشکلات جامعه می باشند؛ بنابراین هر قدر این شور با نشاط تر باشد قدرت حاکمیت کشور بیشتر می شود.

آیت الله گرامی افزود: باید مردم ایران اسلامی به فردی رأی دهند که از همه لحاظ عاشق کشور، نظام، انقلاب و پیرو ولایت فقیه باشد.

استاد خارج فقه حوزه اظهار داشت: مردم با تحقیق و تیز بینی منتخبی را انتخاب کنند که مدیر، مدبر، شجاع، استبکار ستیز، امانت دار، دارای روحیه انقلابی، اسلام شناس و اعتقاد به مبانی دینی و ارزشی اسلام و انقلاب  باشد تا کشور از هر لحاظ مسیر پیشرفت را طی کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ali IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    0 0
    رییس جمهور ، شهردار ها:این پست و مقام یک امانت الهی است(هزینه های دولت، ارثیه هیچ مسوولی نیست و...) . او و بقیه کارکنان، خدمتگذار مردم هستند. باید مسوول مربوطه این را عملا ثابت کند. مردم هم ضمن اجرای وظایف دینی خود ، باید در تمام ساخت و سازها و افتتاح مکان های عمومی شرکت داشته و مراحل انجام آنرا نظاره کنند..... اشگال و اصلاح قانون را باید مجری قانون فورا به مجلس گزارش دهد .... اگر نکرد........