شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین توکل

حوزه/ نمایند مردم مازندران در خبرگان رهبری با انتقاد از امضای مخفیانه سند ۲۰۳۰ یونسکو، گفت: شهدای عزیز برای حفظ اصول و مبانی اسلام و دین خدا تا مرز جانفشانی و شهادت رفتند، لذا تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست که عده‌ای به ظاهر روشنفکر، احکام لیبرالی را به احکام اسلام ترجیح ‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، استاد سید رحیم توکل، صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشن نیمه شعبان، گفت: آن‌هایی‌که سند ننگین 2030 یونسکو را امضا کردند، به نظام اسلامی و احکام الهی خیانت کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد شدید از امضای سند ننگین یونسکو، افزود: انقلاب اسلامی خون بهای شهیدان حق است و به سادگی به دست نیامده است که یک عده  و اداده سیاسی آن را سبک بشمارند.

 وی با تاکید بر الگو گرفتن از سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام تصریح کرد: منش و روش زندگی ائمه اطهار علیهم السلام، الگوی کامل برای سعادت و تعالی بشر است و رمز بقای اسلام در تبعیت از این نوع سبک زندگی است.

استاد توکل در ادامه با اشاره به جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های شهیدان و جانبازان، در طول تاریخ اسلام، اظهار کرد: ائمه اطهار(ع) ثقل اصغرند و کتاب خدا ثقل اکبر و آنان تحت هر شرایطی حفاظت از دین خدا را وظیفه خود دانسته و در این راه تا شهادت پیش رفتند، شهدای عزیز ما نیز برای حفظ اصول و مبانی اسلام و دین خدا تا مرز جان‌فشانی و شهادت رفتند، لذا تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست که عده‌ای به ظاهر روشنفکر، احکام لیبرالی را به احکام اسلام ترجیح ‌دهند.

وی با انتقاد از نفوذ برخی تفکرات لیبرالی و غربی در رده‌های مختلف دستگاه های آموزشی و پرورشی، عنوان کرد: احکام اسلام با فرهنگ منحط غربی در تضاد است و باید از این‌گونه فرهنگ‌های آلوده دوری کرد.

این استاد حوزه  با اشاره به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سند یونسکو ، خاطرنشان کرد: افرادی که احکام فرهنگ آلوده غربی را ترویج و تبلیغ می‌کنند، احکام اسلام را نشانه گرفته‌اند و به امت اسلام و جامعه اسلامی خیانت می‌کنند.

استاد توکل ادامه داد: اجرای مخفیانه سند یونسکو، خیانت به قرآن، احکام الهی و امام عصر (عج) است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن این عمل سخیف از سوی برخی از مدیران دستگاه های فرهنگی و تربیتی کشور، تاکید کرد: انتخابات 29 اردیبهشت، باید فرصتی باشد که با شناخت از کاندیداها و سلایق موجود، کسی که هم دغدغه معیشت مردم و هم دغدغه دین مردم را داراست، به‌عنوان اصلح انتخاب شود.

وی در پایان با بیان اینکه مروجین سبک زندگی غربی به‌دنبال اباهه‌گری و سقوط ارزش‌های اخلاقی هستند، یادآور شد: باید مراقبت کرد تا اخلاق اسلامی و احکام اسلامی که با خون شهدا به دست ما رسیده است، محفوظ بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha