پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید سید مرتضی بختیاری-قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برنامه ریزی، تلاش و مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید باور کنیم که راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی را در داخل کشور جستجو کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سید مرتضی بختیاری در بازدید از کارگاه های خدمات فنی و روشنایی حرم مطهر رضوی اظهار داشت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی، تلاش و مدیریت جهادی است و باید باور کنیم که راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی را در داخل کشور جستجو کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: هرجا به نیروهای جوان و با استعداد کشورمان اعتماد کرده ایم، کارهای بزرگ و ماندگاری انجام شده است.

وی تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند باید برای تعالی و پیشرفت کشور زمینه رشد و بالندگی نیروهای داخلی را فراهم کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به صرفه جویی ٤٥ میلیارد ریالی در هزینه های حرم مطهر که به همت نیروهای روشنایی و خدمات فنی صورت گرفته، اذعان داشت: با دستور تولیت آستان قدس رضوی، در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، استفاده از ظرفیت خدمتیاران بارگاه منور رضوی و برنامه ریزی  برای استفاده بهینه از منابع و ظرفیت های مجموعه در دستور کار قرار دارد،.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن برنامه های مذکور مبالغی که در هزینه های آستان قدس رضوی صرفه جویی و ذخیره می شود را به گره گشایی از کار محرومان و مستضعفان اختصاص می دهیم.

بختیاری همچنین در بازدید از پروژه های زائرشهر و آشپزخانه مرکزی امام رضا(ع) با اشاره به شاخصه های مدیریت جهادی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: تکیه بر توان و استعداد جوانان غیور، مومن و انقلابی کشورمان همراه با حمایت از کار و تولید و رفع معضلات آن، ایران اسلامی را در مسیر توسعه پایدار قرار خواهد داد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha