جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 415256
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
معلم آمریکایی حجاب کودک ۸ ساله را از سرش کشید

حوزه/معلمی در شهر نیویورک، حجاب دختر ۸ ساله مسلمان را از سرش کشید و او را از ناحیه صورت دچار جراحت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از نیویورک پست، معلمی در منطقه برانکس واقع در شمال شهر نیویورک در آمریکا، حجاب دختر بچه 8 ساله مسلمان را از سرش کشید و او را دچار آسیب از ناحیه صورت کرد.
به گفته ماموران پلیس، بعد از ظهر روز گذشته این معلم 31 ساله در مدرسه ابتدایی بنینگتون در شمال نیویورک از این دختربچه مسلمان خواست حجابش را دربیاورد. معلم که به خاطر بی‌انضباطی از دست کودک عصبانی بوده ابتدا با تهدید از او می‌خواهد که حجابش را به عنوان تنبیه دربیاورد و زمانی که کودک حاضر نمی‌شود کشف حجاب کند، حجاب او را از سرش کشیده و سبب آسیب به کودک 8 ساله در ناحیه چشم می‌شود.
پزشکان بیمارستان جاکوبی در نیویورک پس از معاینه چشم کودک، اعلام کردند که خوشبختانه قرنیه آسیبی ندیده است. 
مایکل آکیمن، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ناحیه نیویورک در این باره گفت: چنین رفتاری کاملا غیرقابل قبول است و این فرد باید بلافاصله از سیستم مدرسه اخراج شود.
این معلم 31 ساله، یکی از معلمان ذخیره بوده است و گفته می‌شود که وی شغل خود را به خاطر این اقدام اسلام‌هراسانه از دست می‌دهند. در این میان به گفته والدین چنین برخوردی از این معلم بی‌سابقه نبوده و او باید پیش از این‌ها اخراج می‌شده است.
مادر یکی از دانش آموزان در این باره گفت: معلمان باید بتوانند خشم خود را کنترل کنند، این بخشی از شغل آنان است که آرام و بامدارا با دانش آموزان برخورد کنند. صبور بودن بخشی از شغل معلمی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha