پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش مبلغان اصفهان

حوزه/حجت الاسلام احمدیان از برگزاری مجمع بزرگ مبلغین اعزامی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۸۰۰ نفر از روحانیون برای اعزام ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره مجمع بزرگ مبلغین ماه مبارک رمضان عنوان کرد: این مجمع هر سال قبل از ایام تبلیغی ماه ضیافت الهی برگزار و مبلغین اعزامی ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب با یکدیگر به تبادل محتوا  و نظر می پردازند.

وی در رابطه با برنامه‌های مجمع، عنوان کرد: از نقاط قوت و متفاوت مجمع و اعزام ماه مبارک رمضان امسال، استفاده از ظرفیت این ایام برای مسائل قطب های فرهنگی تبلیغی و پرداختن به مسأله یکی از قطب های تخصصی می باشد.

مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: با ابتکار  عمل اداره کل فرهنگی تبلیغی و قطب تعمیق باورهای دینی، در این مجمع حجت الاسلام والمسلمین زمانی و حجت الاسلام والمسلمین کاشانی به تبیین مسأله محوری قطب و ارائه راهکار عملی و محتوایی به مبلغین پرداختند تا ره توشه ای برای مبلغین باشد.

حجت الاسلام احمدیان با اشاره به اینکه همه ساله این همایش علمی و کاربردی به صورت عمومی برگزار می‌شود، ابراز کرد: طلاب و روحانیون علاقمند به تبلیغ می‌توانند در این مجمع ثبت نام و حضور یابند، اما اعزام‌ها متناسب با شرایط مخصوص مبلغین و باتوجه به رتبه‌بندی، تخصص و پرونده آن‌ها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمرکز اعزام طلاب بیشتر بر استان اصفهان و استان‌های همجوار است، افزود: با توجه به تجربه سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 800 نفر از روحانیون برای اعزام در ماه مبارک رمضان ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha